Kiemelt hírek

2023. évi informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése

content

2022. augusztus 3.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 7. § a) pontja alapján az érintett szervezeteknek, a tárgyévet megelőző év szeptember 30. napjáig a DKÜ Portálon keresztül, az ott meghatározott struktúra és adattartalom szerint részletezve szükséges megküldenie az éves informatikai beszerzési tervét és az éves informatikai fejlesztési tervét a DKÜ Zrt. részére. 

Az érintett szervezet a jogszabályi előírásnak akkor felel meg, ha a DKÜ Zrt. honlapján elérhető „2023. évi éves informatikai beszerzési terv és informatikai fejlesztési terv feltöltése” megnevezésű felhasználói útmutatóban foglaltak szerint eljárva, legkésőbb 2022. szeptember 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az éves informatikai beszerzési és fejlesztési tervét. 

A tervbenyújtás menete a következő: a DKÜ Portál „Ügyintézés” főmenü „Beszerzési és fejlesztési tervek” menüpontjában a tervsorokat ki kell tölteni, majd a kitöltést követően a „Beszerzési és fejlesztési terv felvitele” gombra kattintva rögzíteni szükséges, majd ellenőrzésre benyújtani.

Tájékoztatjuk, hogy az éves tervek benyújtására rendelkezésre álló elektronikus felület fejlesztésre és egyúttal egyszerűsítésre került. 

  • Az egyik fejlesztés eredményeképpen a DKÜ Portál „Ügyintézés” főmenü „Beszerzési és fejlesztési tervek” menüpontjában megtalálja a 2023. évi javasolt tervét, amelyet a szervezet által a DKÜ Portálra benyújtott igényei alapján generáltunk az Ön munkájának megkönnyítése érdekében. A javasolt terv megnyitást követően szerkeszthető, módosítható. 

  • Az előző évhez hasonlóan a „Terv másolása” gombra kattintva lehetőség nyílik a korábban jóváhagyott tervek másolására, amelyek a jóváhagyott tervben szereplő tervsorok mellett a 2022. évben terven kívül benyújtott igényeket is tartalmazzák.

  • Frissítésre került a nullás terv benyújtási folyamata is. A nullás terv benyújtása előtt a DKÜ Portál felugró ablakban tájékoztatja a szervezetet a 2022. évben benyújtott terven kívüli igényeiről (kiemelve az ezekben megjelölt beszerzés tárgyát és becsült értékét) és külön rákérdez arra, hogy biztos nullás tervet kíván-e benyújtani a szervezeti kapcsolattartó. A nullás terv benyújtása során a DKÜ Zrt. megvizsgálja a benyújtás jogosságát és indoklással ellátva elutasítja vagy jóváhagyja azt. 

  • 2023. évre vonatkozóan is aktualizálásra került az éves tervek feltöltésére és az ellenőrzés folyamatára vonatkozó útmutató, valamint a „Tervezési Kisokos”, amelyek a DKÜ Zrt. honlapján a https://dkuzrt.hu/portal/ link alatt érhetőek el. 

Tájékoztatjuk továbbá, hogy Társaságunk 2022. augusztus 11. és 18. napján rendezvényt tart, melynek keretén belül a beszerzési és fejlesztési tervbenyújtási feladatok legfontosabb tudnivalóit ismertetik a Portál vezető ügyintézői. Az online eseményen a jó gyakorlatok ismertetése mellett a résztvevők által feltett gyakorlati kérdések is megválaszolásra kerülnek. A rendezvényre szervezetenként több kapcsolattartó regisztrációját is biztosítjuk. A regisztráció és a rendezvény részleteiről külön rendszerüzenetben tájékoztatjuk majd a szervezeti kapcsolattartókat. 

Felhívjuk figyelmüket, hogy a Korm. rendelet 1. § (2) eb) pontja szerinti érintett szervezetekre az éves informatikai beszerzési terv és az éves informatikai fejlesztési terv benyújtási kötelezettség nem vonatkozik.

Kérdés esetén kérjük, írjon az info@dkuzrt.hu e-mail címre!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKR-t érintő frissítésről és karbantartásról

content

2022. július 27.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. július 29. (péntek) 14:00 óra és 2022. augusztus 1. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) frissítését és karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

Kérjük Önöket, hogy a karbantartással érintett munkanapokra ne ütemezzenek eljárási határidőt, mivel eljárási cselekményt nem fognak tudni eszközölni, beleértve a szállító általi rögzítéseket is.

A változásokkal érintett folyamatok részletes leírása a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal „Dokumentumok” fül „Kézikönyvek” menüpontjában található „Intézményi kézikönyv” és „Szállítói kézikönyv” dokumentumokban érhető el.

A változásokkal kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Közbeszerzési eljárás megindítása előtti, kötelező előzetes piaci konzultációról szóló tájékoztatás

content

2022. május 27.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Az egyajánlatos közbeszerzések számának csökkentését szolgáló intézkedésekről szóló 63/2022. (II. 28.) Korm. rendelet az abban meghatározott esetekben kötelezően előírja a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (Kbt.) 28.§ (4) bekezdése szerinti előzetes piaci konzultáció lefolytatását a közbeszerzési eljárás megindítása előtt.

Annak megállapítása, hogy adott informatikai beszerzési igény kielégítését megelőzően az érintett szervezetre vonatkozik-e a 63/2022. (II. 28.) Korm. rendelet szerinti kötelezettség, az érintett szervezet feladat- és felelősségi körébe tartozik.

Ennek keretében felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az informatikai beszerzési igényeknek a Portálon történő benyújtását megelőzően minden esetben szíveskedjenek megvizsgálni a 63/2022. (II. 28.) Korm. rendelet szerinti érintettségüket és az igény benyújtásakor a Portál erre kialakított felületén nyilatkozni.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztató az orosz intézkedések miatti, a közbeszerzéseket érintő korlátozásokról

content

2022. május 24.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket az alábbiakról.

Megjelent az Európai Tanács (EU) 2022/576 Rendelete az ukrajnai helyzetet destabilizáló orosz intézkedések miatt hozott korlátozó intézkedésekről szóló 833/2014/EU rendelet módosításáról (a továbbiakban: Rendelet). A Rendelettel kapcsolatosan a Miniszterelnökség közleményt (a továbbiakban: Közlemény) adott ki, amely elérhető a következő linken:
https://ekr.gov.hu/portal/hirek/8797731550552

A DKÜ Zrt. valamennyi hatályos keretmegállapodás valamennyi szállítója és alvállalkozója tekintetében beszerzi a Rendelet alapján szükséges nyilatkozatokat, valamint azokat elérhetővé is teszi az adott keretmegállapodás adatlapján. A nyilatkozatok vizsgálatának eredményéről a DKÜ Zrt. külön hírt fog közzétenni, ezt követően az egyes, keretmegállapodásos eljárás második részében lefolytatásra kerülő eljárások tekintetében szabadon használhatók a nyilatkozatok. Utóbb hivatkozott hír közzétételéig valamennyi előkészítés alatt álló és folyamatban lévő keretmegállapodásos eljárás második részében lefolytatásra kerülő eljárás tekintetében el kell végezni a Rendelet, illetve a Közlemény szerinti cselekményeket.

Az előkészítés alatt álló, keretmegállapodásos eljárás második részében lefolytatásra kerülő eljárásokban a 833/2014/EU rendelet 5k. cikk szerinti tilalom vonatkozásában a felhívásba (karakterkorlát esetén a dokumentációba) javasoljuk beépíteni az alábbi előírást:

„Ajánlattevőnek / Részvételre jelentkezőnek az ajánlatban / részvételi jelentkezésben nyilatkoznia kell az ukrajnai helyzetet destabilizáló orosz intézkedések miatt hozott korlátozó́ intézkedésekről szóló 833/2014/EU rendelet módosításáról szóló 2022/576 EU rendelet 1. cikk 23. pontja nyomán életbe lépett, 833/2014/EU rendelet 5k. cikk szerinti tilalom vonatkozásában.” 

Fentiekhez kapcsolódóan jelezzük, hogy a Közleményben szerepel egy, a Miniszterelnökség által javasolt nyilatkozatminta.

A már megindított, de még ajánlattételi / részvételi határidő előtti státuszban levő eljárások dokumentumainak módosítása az érintett szervezetek döntésén múlik (adott esetben például egyéb módosítás okán kerülhet beemelésre a nyilatkozattételi kötelezettség), azonban az ajánlattételi határidő lejártát követően legkésőbb a bírálati szakaszban szükséges a Rendelet értelmében felvilágosítás kéréssel fordulni az ajánlattevőkhöz / részvételre jelentkezőkhöz.

A Rendelet a szerződés odaítélésének tilalmáról rendelkezik, az „odaítélés” az EU-s joganyagok szerint az összegezés megküldése, így a nyertesként való megnevezés is tilos.

Az érintett szervezetek javára lefolytatásra kerülő eljárásokban a felvilágosítás kérésre a bírálati szakaszban kerül sor, de amennyiben az eljárás lezárása objektív indokok alapján nem tűr halasztást és a bírálat már lezárásra került, azaz elkészült az eljárást lezáró döntés tervezete, az érintett szervezetek ezirányú kifejezett írásbeli nyilatkozata és felelősségvállalása esetén az eljárás lezárásával kapcsolatos cselekmények elvégezésre kerülnek. Ezzel egyidejűleg az érintett szervezetek figyelmét felhívjuk, hogy kötelezettségük a későbbiek során a nyertestől és az ismert, valamint a teljesítés során bejelentésre kerülő alvállalkozóktól is bekérni a nyilatkozatot.

A szerződéskötési szakaszban levő eljárásokban is szükséges valamennyi ajánlattevőtől (közös ajánlattevők esetén külön-külön) a nyilatkozatokat bekérni.

Részben vagy egészben európai uniós forrásból megvalósuló eljárások kapcsán felhívjuk az érintett szervezetek figyelmét, hogy a Rendeletben foglaltak közvetlenül, a hazai joganyagba való átültetés nélkül is kötelezően alkalmazandóak! 

Mindezek alapján az érintett szervezetek felelőssége, hogy a szerződéseik uniós forrásból való esetleges elszámolhatósága okán a Rendelet értelmében milyen eljárási cselekményeket végeznek el és azok során milyen tartalmú nyilatkozatot kérnek be és fogadnak el az ajánlattevőktől / részvételre jelentkezőktől.

Amennyiben a Rendelet alkalmazásával kapcsolatban esetlegesen további információk állnak a későbbiekben a DKÜ Zrt. rendelkezésére, úgy azokat, illetve az azokkal kapcsolatos javaslatait az érintett szervezetek számára haladéktalanul közzéteszi.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. elérhetőségeinek megváltozásáról

content

2022. január 27.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. ezúton tájékoztatja Önöket, hogy a help@dkuzrt.hu, a kmsupport@dkuzrt.hu, valamint a szamlaegyeztetes@dkuzrt.hu elérhetőségei megszűnnek, 2022. február 1. napjától egységesen az info@dkuzrt.hu elektronikus levelezési cím kerül alkalmazásra.

Kérjük, hogy megkereséseiket a továbbiakban az info@dkuzrt.hu címre szíveskedjenek küldeni!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Általános hírek

Tájékoztatás a DKR-t érintő frissítésről és karbantartásról

content

2022. július 27.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. július 29. (péntek) 14:00 óra és 2022. augusztus 1. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) frissítését és karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

Kérjük Önöket, hogy a karbantartással érintett munkanapokra ne ütemezzenek eljárási határidőt, mivel eljárási cselekményt nem fognak tudni eszközölni, beleértve a szállító általi rögzítéseket is.

A változásokkal érintett folyamatok részletes leírása a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal „Dokumentumok” fül „Kézikönyvek” menüpontjában található „Intézményi kézikönyv” és „Szállítói kézikönyv” dokumentumokban érhető el.

A változásokkal kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás részleges üzemzavarról

content

2022. április 14.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy 2022. április 14. napján 9 óra 50 perctől 10 óra 56 percig  a DKR működésében a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 22. § (2) bekezdése szerinti részleges üzemzavar következett be, melynek következtében a DKR korlátozottan üzemelt. 

A DKR működésének helyreállítása megtörtént, ennek megfelelően jelen hír a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 16. § (2) bekezdése szerinti tájékoztatásnak minősül. A részleges üzemzavar időtartamával érintett, folyamatban levő verseny újranyitások tekintetében a 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet 16. § (3) és (4) bekezdéseiben, valamint a 17. § (1) bekezdésében foglaltak megfelelően alkalmazandók.

Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a DKR-t érintő frissítésről és karbantartásról

content

2022. március 7.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. március 11. (péntek) 12:00 óra és 2022. március 14. (hétfő) 00:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) frissítését és karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.

Kérjük Önöket, hogy a karbantartással érintett munkanapokra ne ütemezzenek eljárási határidőt, mivel eljárási cselekményt nem fognak tudni eszközölni, beleértve a szállító általi rögzítéseket is.

A verzióváltás során a DKR-ben a legfontosabb változtatások a következők:

  • alvállalkozói nyilvántartás létrehozása,

  • szállítói ajánlatadás módosítása.

A változásokkal érintett folyamatok részletes leírásai a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal „Dokumentumok” fül „Kézikönyvek” menüpontjában található „Intézményi kézikönyv” és „Szállítói kézikönyv” dokumentumokban érhető el.

Az esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Köszönetnyilvánítás az aktuális informatikai környezetről, továbbá az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámolók feltöltéséért

content

2022. február 1.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton is köszönjük minden érintett szervezetnek, hogy a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 5. § (10) bekezdésében előírtaknak megfelelően, határidőben gondoskodtak az aktuális informatikai környezetről, továbbá az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámolók feltöltéséről a DKÜ Portálra.

Köszönettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Köszönetnyilvánítás az egész éves együttműködésért

content

2021.12.23

Tisztelt Partnereink!
Kérjük, engedjék meg, hogy megköszönjük egész éves együttműködésüket és partnerségüket. Reméljük, hogy a 2022. év hasonlóan eredményes lesz, mint amilyen az idei volt.
Áldott, békés Karácsonyt és sikerekben gazdag, boldog új esztendőt kívánunk!
Üdvözlettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
 

Beszámoló benyújtása az aktuális informatikai környezetről, továbbá az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól

content

2021.12.23

Tisztelt Érintett Szervezetek!


A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ) az alábbi, soron következő határidős jogszabályi kötelezettségre hívja fel a figyelmüket.
A Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 5. § (10) bekezdése alapján, az érintett szervezet az aktuális informatikai környezetéről és az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól minden év január 30. napjáig a DKÜ-nek, az ott meghatározott struktúra és adattartalom szerint részletezve, a Portálon keresztül beszámol.


Az érintett szervezet a jogszabályi előírásnak akkor felel meg, amennyiben

  1. az „Aktuális informatikai környezet beszámoló – Felhasználói útmutató”-ban foglaltak szerint eljárva, a „Benyújtás” jelölőnégyzetet kipipálva és a „Mentés” gombra kattintva, legkésőbb 2022. január 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az aktuális informatikai környezetéről szóló beszámolót, továbbá
  2. az „Éves beszámoló benyújtása – Felhasználói útmutató”-ban foglaltak szerint eljárva, a „Benyújtás” jelölőnégyzetet kipipálva és a „Mentés” gombra kattintva, legkésőbb 2022. január 30. napján 23 óra 59 percig benyújtja az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámolót. Ez utóbbi beszámoló benyújtására természetesen csak 2021. év végét követően, 2022. január 1. napjától nyílik lehetőség.

Az aktuális informatikai környezetről szóló beszámolóban rögzíteni szükséges a beszámoló benyújtásig kialakított hardver és szoftver környezetet. Az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámolónak pedig a Portálra feltöltött informatikai beszerzési igények megvalósulásának státuszát kell tükröznie.
A DKÜ által az érintett szervezetek fent hivatkozott jogszabályi kötelezettségeik teljesítésének megkönnyítése érdekében készített felhasználói útmutatók a https://dkuzrt.hu/portal/ oldalon elérhetőek.
Kérjük Önöket, hogy mindkét beszámoló határidőn belül történő benyújtására figyelemmel lenni szíveskedjenek!
Felhívjuk figyelmüket, hogy a Korm. rendelet 1. § (2) eb) pontja szerinti érintett szervezetekre az aktuális informatikai környezetről és az előző év informatikai fejlesztéseinek és beszerzéseinek tapasztalatairól szóló beszámoló benyújtási kötelezettség nem vonatkozik.

Kérdés esetén kérjük, írjon a help@dkuzrt.hu e-mail címre!


Együttműködésüket ezúton is köszönjük!


Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
 

Tájékoztatás a DKR-t érintő karbantartásról

content

Tisztelt Érintett Szervezetek!


Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. december 10. (péntek) 16:30 és 20:00 óra között a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (DKR) karbantartását végezzük, melynek következtében a https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/ oldal a megjelölt időtartam alatt nem lesz elérhető.
A változásokkal kapcsolatban esetlegesen felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, a kmsupport@dkuzrt.hu címen!
Szíves türelmüket és megértésüket köszönjük!


Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
 

TÁJÉKOZTATÁS ÜZEMZAVAR ELHÁRÍTÁSÁRÓL

content

2021.11.22.

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket arról, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) működése tekintetében az üzemzavar elhárítása megtörtént, így a DKR teljeskörűen funkcionál.

Köszönjük megértésüket és türelmüket!

Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás üzemzavarról

content

2021.11.18

Tisztelt Felhasználók!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket arról, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. által működtetett Digitális Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: DKR) működése jelenleg üzemzavar miatt nem teljeskörű, az automatikus e-mail üzenetek kézbesítése jelenleg nem vagy korlátozottan működik.  
Tekintettel a probléma súlyára kérjük, hogy jelentkezzenek be a DKR-be, és ellenőrizzék a folyamatban lévő eljárásaikban történt változásokat (pl. új dokumentum került feltöltésre, határidő módosult, stb.).
Az üzemzavar elhárítása folyamatban van.
Szíves türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:
Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.
 

Biztonságos jelszóhasználattal kapcsolatos felhívás

content

2021. november 18.

Tisztelt Felhasználó!

A DKÜ Zrt. rendszerei, és az azokban tárolt adatok védelme érdekében felhívjuk figyelmét a biztonságos jelszóhasználat fontosságára. Kérjük, hogy amennyiben új jelszót igényel, vagy az aktuális jelszó lejárta miatt újat szükséges beállítani, fordítson figyelmet az alábbiak betartására.

  • A jelszó ne legyen Önre jellemző, ne tartalmazzon személyes adatokat (családtagokét sem).

  • Nem biztonságos, ha a jelszó csak egyetlen létező szóból áll. Találjon ki inkább különböző karakterekből álló, más számára nem értelmes jelszót, ami kis- és nagybetűt, számot, valamint írásjelet is tartalmaz.

  • A leghasznosabb a néhány szóból álló jelmondat alkalmazása, amelyben van kisbetű, nagybetű és írásjel is. Az ilyen jelmondatot könnyű megjegyezni, azonban nehéz feltörni.

  • Jelszavakat, belépési adatokat ne adjon át más személynek.

  • Ne írja fel a jelszavát, mivel így könnyen illetéktelen kezekbe kerülhet.

  • Ne használjon több alkalmazásban is azonos jelszót, mivel, ha valaki megszerzi azt, bejuthat a többi fiókjába is.

  • Az egyik legbiztonságosabb megoldás a belépési adatok tárolására a jelszókezelő programok használata.

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Hatályos Keretmegállapodások

content

Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság  (a továbbiakban: DKÜ) a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanácsról, valamint a Digitális Kormányzati Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: DKÜ rendelet) 5. § (1) bekezdésében a kormányzati informatikai beszerzési feladatok ellátásával kapcsolatos központosított közbeszerzések tekintetében ajánlatkérésre feljogosított szervezet.

A központosított közbeszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére a  DKÜ által lefolytatott keretmegállapodás megkötésére irányuló központosított közbeszerzési eljárások eredményeként megkötött  hatályos keretmegállapodások, valamint a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (a továbbiakban: KEF) által megkötött, és a DKÜ által jogutódként átvett hatályos keretmegállapodások az alábbi oldalon érhetőek el:

Keretmegállapodások

Segíthetünk?

Hiba!
Letöltés
Excel letöltése folyamatban. Ez a találati lista méretétől függően több percet is igénybe vehet.

A gyakran ismételt kérdésekre a következő elérhetőségen kaphatnak választ.

Az alábbi szövegmezőben tudja jelezni a DKR működésével kapcsolatos technikai problémákat, kérdéseket.





Keretmegállapodással kapcsolatos tájékoztatók

6/2022. számú FELHÍVÁS a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja szerinti szervezetek részére keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozásra

content

2022. szeptember 22.

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) az alábbi keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozást teszi lehetővé:

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, Meglévő nyomat előállító eszközökhöz teljes üzemeltetési szolgáltatás - ellátásfolyamatosság garantálása érdekében TÜSZ szolgáltatás biztosítás legfeljebb 1 év időtartamra (rövid név: FMNY22_FTÜSZ, KM azonosító: DKM01FMNYFT22).

Az önkéntes csatlakozást a DKÜ Portál (a továbbiakban: Portál; https://portal.dkuzrt.hu/DKU_reg/) felületén van lehetőség megtenni az alábbiak szerint:

  • A csatlakozáshoz szükséges a Portálon történő regisztráció („Az érintett szervezet 301/2018. (XII. 27.) Kormány rendelet 1. § (2) szerinti besorolása” mező értékkészletből az „eb)” pont kiválasztásával).

  • A Portálra történő belépést követően az „Ügyintézés/Felhívás feliratkozás” ablakban találhatók az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozásra vonatkozó felhívások.
  • A „Feliratkozás” mezőre kattintva lehet elvégezni az önkéntes csatlakozást, a tervezett összeg vagy darabszám megadásával.

A DKÜ Zrt. az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozás lehetőségét a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindításáról szóló külön tájékoztatás közzétételéig folyamatosan biztosítja.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az adott, önként csatlakozó érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást veheti igénybe, melyhez már az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott.

Önkéntes csatlakozás esetén a Portálon regisztrálni szükséges, továbbá minden megkötendő keretmegállapodás vonatkozásában, az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljáráshoz külön-külön megtett „feliratkozással” kell elvégezni a csatlakozást.

A keretmegállapodásokhoz az eljárás megindítását, illetve a keretmegállapodás megkötését követően utólag már nem lehet csatlakozni.

A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 1. § (2) bekezdés a) – ea) pont szerinti érintett szervezetek a DKÜ Zrt. minden hatályos keretmegállapodását (kivéve a kifejezetten adott érintett szervezetek számára kötött, egyedi keretmegállapodásokat) automatikusan jogosultak, egyben kötelesek is igénybe venni.

Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja alapján lehetőség nyílt arra, hogy a DKÜ Zrt. felhívására egy adott keretmegállapodás vagy más keretjellegű szerződés vonatkozásában, egy meghatározott beszerzési eljáráshoz csatlakozzon az egyébként a Korm. rendelet személyi hatálya alá nem tartozó és az 1. § (2) bekezdés e) pont ea) alpontja alapján nem csatlakozott intézmény.

Az ilyen módon történő csatlakozással az adott intézmény úgy válik érintett szervezetté, hogy rá a Korm. rendeletben foglalt kötelezettségek közül kizárólag az alábbiak vonatkoznak:

  • a Portálon regisztrált adatokban bekövetkező változástól számított 5 munkanapon belül a megváltozott adatok rögzítése a Portálon;

  • beszerzési díj megfizetése a Korm. rendelet 14. §-ában meghatározottak szerint.

Az érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást vagy más keretjellegű szerződést veheti igénybe, melyhez már a közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott. 

Az érdeklődő szervezetek az önkéntes csatlakozással kapcsolatos kérdéseiket az info@dkuzrt.hu címre küldhetik.

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

2/2021. számú felhívás szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása

content

2022. szeptember 9.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a 2/2021. számú felhívásban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodás tekintetében:

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő IBM szoftverlicencekhez kapcsolódó emelt szintű konzultációs és gyártói – vagy azzal egyenértékű – terméktámogatási szolgáltatások (ISUP21).

Az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást megindító felhívás 2022. szeptember 6. napján feladásra került az Európai Unió Hivatalos Lapjában (https://ted.europa.eu/) történő közzétételre. 

Az eljárást megindító hirdetményben az eljárás megnevezése: „Meglévő IBM licencek terméktámogatása (ISUP22)”.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás keretmegállapodás módosításáról

content

2022. szeptember 8.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodás a DKÜ Zrt., mint Beszerző nyilatkozata következtében az alábbiak szerint módosult:

  • a DKM01OLIC20 azonosítójú keretmegállapodás IV.7. pontjában foglaltak alapján a keretmegállapodás szerződéskötési időszakát a Beszerző 6 (hat) hónappal meghosszabbítja, amellyel együtt a keretmegállapodás időbeli hatálya 2023. év április hónap 26. napjáig hosszabbodik, továbbá a keretmegállapodás IV.6. pontjában foglaltak alapján a keretösszeg 30%-kal megemelésre kerül, melyet követően a keretösszeg 22 620 000 000,- Ft-ra emelkedik.

A fent hivatkozott beszerzői nyilatkozat megtalálható a Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

1/2022., illetve 4/2022. számú felhívások szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása

content

2022. augusztus 16.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. az 1/2022., illetve a 4/2022. számú felhívásokban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodások tekintetében:

  • Központosított közbeszerzési keretmegállapodás kötése a kormányzati informatikai beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó, illetve a központosított közbeszerzési eljáráshoz önként csatlakozó szervezeteknél meglévő egyes nyílt technológiákra épülő szoftverlicencek megújítása, bővítése, kiegészítése, valamint terméktámogatási szolgáltatások biztosítása tárgyában az

    1. részben: Red Hat Linux és egyéb licencek valamint terméktámogatási szolgáltatások (DKM01OSWL22), a

    2. részben: SUSE Linux licencek és terméktámogatási szolgáltatások (DKM02OSWL22).

    Az 1/2022. számú felhívásban a 2. rész az alábbi néven szerepelt: „A 301/2018. (XII. 27.) Korm.rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő SUSE licencek megújítása, bővítése, kiegészítése, valamint konzultációs és terméktámogatási szolgáltatások biztosítása (rövid név: SUSE22)”.

Az érintett keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárást megindító felhívás 2022. augusztus 16. napján feladásra került az Európai Unió Hivatalos Lapjában (https://ted.europa.eu/) történő közzétételre.

Az eljárást megindító hirdetményben az eljárás megnevezése: „Nyílt technológiákra épülő licencek (OSWL22)”.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás keretmegállapodás módosításáról

content

2022. augusztus 1.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodás a DKÜ Zrt., mint Beszerző nyilatkozata következtében az alábbiak szerint módosult:

  • a DKM01VLIC20 azonosítójú keretmegállapodás IV.7. pontjában foglaltak alapján a keretmegállapodás szerződéskötési időszakát a Beszerző 6 (hat) hónappal meghosszabbítja, amellyel együtt a keretmegállapodás időbeli hatálya 2023. év október hónap 13. napjáig hosszabbodik, továbbá a keretmegállapodás IV.6. pontjában foglaltak alapján a keretösszeg 30%-kal megemelésre kerül, melyet követően a keretösszeg 7 378 543 266,- Ft-ra emelkedik.

A fent hivatkozott beszerzői nyilatkozat megtalálható a Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

5/2022. számú felhívás szerinti önkéntes csatlakozás lehetőségének lezárása

content

2022. július 14.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. az 5/2022. számú felhívásban rögzített önkéntes csatlakozás lehetőségét jelen tájékoztatás közzétételének napjával lezárja az alábbi keretmegállapodások tekintetében:

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, 1.: Új nyomat előállító eszközök és kapcsolódó teljes üzemeltetési szolgáltatás (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ):

    1. részben: Kisteljesítményű nyomat előállító eszközök adásvétele, tartós bérlete és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ_1.rész, KM azonosító: DKM01FMNYE22);

    2. részben: Nagyteljesítményű nyomat előállító eszközök adásvétele, tartós bérlete és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ_2.rész, KM azonosító: DKM02FMNYE22). 

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, 2.: Új nyomat előállító eszközök és kapcsolódó teljes üzemeltetési szolgáltatás, továbbá nyomtatás és szkennelés menedzsment szoftverek (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ+MEN):

    1. részben: Kisteljesítményű nyomat előállító eszközök adásvétele, tartós bérlete és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, továbbá nyomtatás és szkennelés menedzsment szoftverek (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ+MEN_1.rész, KM azonosító: DKM01FMNYM22);

    2. részben: Nagyteljesítményű nyomat előállító eszközök adásvétele, tartós bérlete és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, továbbá nyomtatás és szkennelés menedzsment szoftverek (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ+MEN_2.rész, KM azonosító: DKM02FMNYM22).

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, 3. Meglévő nyomat előállító eszközökhöz teljes üzemeltetési szolgáltatás (rövid név: FMNY22_TÜSZ, KM azonosító: DKM01FMNYT22).

Az érintett keretmegállapodások megkötésére irányuló közbeszerzési eljárásokat megindító felhívások 2022. július 14. napján feladásra kerültek az Európai Unió Hivatalos Lapjában (https://ted.europa.eu/) történő közzétételre. 

Az eljárást megindító hirdetményekben az eljárások megnevezése: 

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, 1.: Új nyomat előállító eszközök és kapcsolódó teljes üzemeltetési szolgáltatás (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ);

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, 2.: Új nyomat előállító eszközök és kapcsolódó teljes üzemeltetési szolgáltatás, továbbá nyomtatás és szkennelés menedzsment szoftverek (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ+MEN);

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, 3. Meglévő nyomat előállító eszközökhöz teljes üzemeltetési szolgáltatás (rövid név: FMNY22_TÜSZ).

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás keretmegállapodás módosításáról

content

2022. július 5.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodás a DKÜ Zrt., mint Beszerző nyilatkozata következtében az alábbiak szerint módosult:

  • a DKM01SAS21 azonosítójú keretmegállapodás V.14. pontjában foglaltak alapján, a keretmegállapodás szerződéskötési időszakát a Beszerző 6 (hat) hónappal meghosszabbítja, amellyel együtt a keretmegállapodás időbeli hatálya 2026. június 2. napjáig hosszabbodik, továbbá a keretmegállapodás V.6. pontjában foglaltak alapján a keretmennyiség 30 %-kal megemelésre kerül, amelyet követően a keretmegállapodás szerinti keretösszeg 1 407 900 000,- Ft-ra emelkedik.

A fent hivatkozott beszerzői nyilatkozat megtalálható a Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodás adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás a „Homogén” kliens oldali IT eszközök beszerzése (rövid név: SZGRH22) tárgyú, nyílt központosított közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött keretmegállapodásról

content

2022. június 23.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. a központosított beszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és önként csatlakozó szervezetek részére

„Homogén” kliens oldali IT eszközök beszerzése (rövid név: SZGRH22)

tárgyban 2022. június 21. napján keretmegállapodást kötött.

A keretmegállapodás azonosítója: DKM01SZGRH22 

A keretmegállapodás és mellékletei, valamint a keretmegállapodással kapcsolatos részletes adatok a DKR-ben, a „Közbeszerzési adatok – Keretmegállapodások” menüpont alatt a DKM01SZGRH22 azonosítójú keretmegállapodás adatlapján, a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás releváns dokumentumai pedig az eljárás adatlapján megtalálhatóak.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

5/2022. számú FELHÍVÁS a 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja szerinti szervezetek részére keretmegállapodáshoz történő önkéntes csatlakozásra

content

2022. június 20.

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. (a továbbiakban: DKÜ Zrt.) az alábbi keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozást teszi lehetővé:

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, 1.: Új nyomat előállító eszközök és kapcsolódó teljes üzemeltetési szolgáltatás (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ):

    1. részben: Kisteljesítményű nyomat előállító eszközök adásvétele, tartós bérlete és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ_1.rész, KM azonosító: DKM01FMNYE22);

    2. részben: Nagyteljesítményű nyomat előállító eszközök adásvétele, tartós bérlete és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ_2.rész, KM azonosító: DKM02FMNYE22). 

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, 2.: Új nyomat előállító eszközök és kapcsolódó teljes üzemeltetési szolgáltatás, továbbá nyomtatás és szkennelés menedzsment szoftverek (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ+MEN):

    1. részben: Kisteljesítményű nyomat előállító eszközök adásvétele, tartós bérlete és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, továbbá nyomtatás és szkennelés menedzsment szoftverek (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ+MEN_1.rész, KM azonosító: DKM01FMNYM22);

    2. részben: Nagyteljesítményű nyomat előállító eszközök adásvétele, tartós bérlete és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, továbbá nyomtatás és szkennelés menedzsment szoftverek (rövid név: FMNY22_ESZK+TÜSZ+MEN_2.rész, KM azonosító: DKM02FMNYM22).

  • A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek, valamint önként csatlakozó intézmények részére nyomat előállító eszközök szállítása és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése, 3. Meglévő nyomat előállító eszközökhöz teljes üzemeltetési szolgáltatás (rövid név: FMNY22_TÜSZ, KM azonosító: DKM01FMNYT22).

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy amennyiben a 4/2021. számú felhívásra az önként csatlakozás korábban megtörtént, abban az esetben is szükséges a jelen felhívás aktuális részéhez való csatlakozás.

Az önkéntes csatlakozást a DKÜ Portál (a továbbiakban: Portál; https://portal.dkuzrt.hu/DKU_reg/) felületén van lehetőség megtenni az alábbiak szerint:

  • A csatlakozáshoz szükséges a Portálon történő regisztráció („Az érintett szervezet 301/2018. (XII. 27.) Kormány rendelet 1. § (2) szerinti besorolása” mező értékkészletből az „eb)” pont kiválasztásával).

  • A Portálra történő belépést követően az „Ügyintézés/Felhívás feliratkozás” ablakban találhatók az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozásra vonatkozó felhívások.

  • A „Feliratkozás” mezőre kattintva lehet elvégezni az önkéntes csatlakozást, a tervezett összeg vagy darabszám megadásával.

A DKÜ Zrt. az egyes keretmegállapodásokhoz történő önkéntes csatlakozás lehetőségét a keretmegállapodás megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindításáról szóló külön tájékoztatás közzétételéig folyamatosan biztosítja.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az adott, önként csatlakozó érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást veheti igénybe, melyhez már az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott.

Önkéntes csatlakozás esetén a Portálon regisztrálni szükséges, továbbá minden megkötendő keretmegállapodás vonatkozásában, az annak megkötésére irányuló közbeszerzési eljáráshoz külön-külön megtett „feliratkozással” kell elvégezni a csatlakozást.

A keretmegállapodásokhoz az eljárás megindítását, illetve a keretmegállapodás megkötését követően utólag már nem lehet csatlakozni.

A 301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 1. § (2) bekezdés a) – ea) pont szerinti érintett szervezetek a DKÜ Zrt. minden hatályos keretmegállapodását (kivéve a kifejezetten adott érintett szervezetek számára kötött, egyedi keretmegállapodásokat) automatikusan jogosultak, egyben kötelesek is igénybe venni.

Korm. rendelet 1. § (2) bekezdés e) pont eb) alpontja alapján lehetőség nyílt arra, hogy a DKÜ Zrt. felhívására egy adott keretmegállapodás vagy más keretjellegű szerződés vonatkozásában, egy meghatározott beszerzési eljáráshoz csatlakozzon az egyébként a Korm. rendelet személyi hatálya alá nem tartozó és az 1. § (2) bekezdés e) pont ea) alpontja alapján nem csatlakozott intézmény.

Az ilyen módon történő csatlakozással az adott intézmény úgy válik érintett szervezetté, hogy rá a Korm. rendeletben foglalt kötelezettségek közül kizárólag az alábbiak vonatkoznak:

  • a Portálon regisztrált adatokban bekövetkező változástól számított 5 munkanapon belül a megváltozott adatok rögzítése a Portálon;
  • beszerzési díj megfizetése a Korm. rendelet 14. §-ában meghatározottak szerint.

Az érintett szervezet csak azt a konkrét keretmegállapodást vagy más keretjellegű szerződést veheti igénybe, melyhez már a közbeszerzési eljárás megindítását megelőzően csatlakozott. 

Az érdeklődő szervezetek az önkéntes csatlakozással kapcsolatos kérdéseiket az info@dkuzrt.hu címre küldhetik.

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.

Tájékoztatás keretmegállapodások módosításáról

content

2022. június 15.

Tisztelt Érintett Szervezetek!

A Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. ezúton tájékoztatja Önöket, hogy az alábbi keretmegállapodások 2022. június 15. napján a következők szerint módosultak:

  • a DKM01MSEK21 azonosítójú, valamint a DKM01MSEV21 azonosítójú keretmegállapodások esetében a Kbt. 141. § (4) bekezdés c) pontja alapján, – az orosz-ukrán háborús konfliktus okozta jelentős mértékű kedvezőtlen gazdasági hatásokra tekintettel – a kéthavonta esedékes katalógusfrissítések köztes hónapjaiban az EUR-ban meghatározott referencia árlista utánkövetése az utolsó katalógusfrissítés hónapjára vonatkozóan az MNB által hivatalosan közzétett havi átlag árfolyammal számolva történik. 

A fent hivatkozott keretmegállapodás módosítások megtalálhatóak a Digitális Közbeszerzési Rendszerben (https://kozbeszerzes.dkuzrt.hu/) az érintett keretmegállapodások adatlapján.

Felmerülő kérdéseikkel forduljanak bizalommal kollégáinkhoz, az info@dkuzrt.hu címen!

Tisztelettel:

Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt.